TERRAOM – împământarea umană la sănătate

TerraOm logo 450 (fara site)

ANULARE COMANDĂ

Ai plasat o comandă online iar apoi vrei să o anulezi? Trimite-ne un email imediat ce te-ai decis să anulezi comanda. Răspunde (reply) la emailul de confirmare a comenzii iar noi vom anula comanda în sistem fără nici un cost suplimentar. Dacă echipa TERRAOM a trimis deja comanda prin curier, poți să refuzi coletul sau să urmezi procedura de retur produse.

POLITICA DE RETURNARE PRODUSE

În conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanța nr.34/2014, privind drepturile consumatorului, ai dreptul de a returna produsele cumpărate în 14 zile de la ziua la care ai primit produsele (comanda). Ni le trimiți înapoi pe adresa de mai jos și îți returnăm banii. Din punct de vedere legal, nu trebuie să invoci nici un motiv, însă am aprecia să ne oferi o explicație ca să știm ce avem de îmbunătățit pentru a satisface nevoile clienților mai bine și să evităm astfel de cazuri pe viitor.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere:

PASUL 1: trebuie să ne scrii pe email că dorești să returnezi comanda. Fie răspunzi la emailul nostru de confirmare când ai plasat comanda, sau ne scrii pe adresa . Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. Menționează: numele complet, telefon, număr comandă sau produsele pe care le returnezi și contul bancar în care dorești să trimitem banii (IBAN și titular cont)

PASUL 2: Trimiți produsele prin curier la adresa depozitului nostru. Adresa fizică pentru a returna produsele o vei primi pe email după ce ai efectuat pasul 1.

Condiții returnare

Nu primim nici un retur prin poștă, doar prin curier (fără ramburs) direct la adresa depozitului nostru. Nu acceptăm colete cu ramburs! Returnarea produselor o poți efectua prin orice firma de curierat preferi. Cheltuielile de returnare sunt suportate de tine, consumator.

În cazul în care motivul returului este datorită unei erori din partea noastră (de exemplu: ai primit alt produs decât cel comandat sau în altă cantitate sau vreun defect etc.) atunci vom înlocui produsul gratuit sau firma noastră suportă cheltuielile de retur.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a refuză plata produsului către client sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Din motive de igienă nu acceptăm retur pentru cearșafurile de pat folosite sau spălate.

Nu acceptăm retururi la produsele care prezintă urme de uzură, pete, rupturi, folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii (cablu împământare, verificator priză, adaptor priză, ghid utilizare). Importăm fiecare produs ca pachet întreg iar înlocuirea unor accesorii presupune comenzi separate, costuri transport, vamă, astfel costul unui accesoriu comandat separat devine mult mai mare decât a celui primit în pachet. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia (sacoșa roșie) duce la diminuarea valorii produselor cu 10 RON.  Ți-am oferit produsele în stare perfectă de funcționare, cu toate accesoriile și trebuie să le returnezi la fel ca să îți oferim înapoi suma plătită de tine.

S.C. PROVENTUS ANMAR S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza un retur dacă în urma propriilor verificării returul nu respectă condițiile menționate în prezenta secțiune.

NU BENEFICIAZA DE POLITICA DE RETURNARE PERSOANELE JURIDICE

Restituirea banilor

În ziua în care am primit returul, îți comunicăm pe email dacă totul este bine și îți trimitem confirmarea că am inițiat transferul de bani către contul tău. 

Dacă în urma verificării returului se îndeplinesc condițiile menționate mai sus (produsul are toate accesoriile, este în aceiași stare în care a fost livrat) S.C. PROVENTUS ANMAR S.R.L. îți returnează suma achitată pentru produse doar prin transfer bancar. Termenul maxim legal pentru rambursarea contravalorii produsului este de 15 de zile, însă noi îți returnăm banii în termen de maxim 5 zile de la data primirii returului. Trimitem banii în contul pe care l-ai scris în emailul cu solicitare de returnare (de la pasul 1).